Thursday 14 March 2013

RINDU

salam kamisss,,...
terbit rase rindu....rndu sgt2...kadang2 tuhan je maha mengetahui kisah silam dan hidup kita dulu...Ya Allah,aku rindu kenangan dulu..bisa kah aku kembalikan cerita dlu...haty ni kdg2 berckp juga...ya mmg aku ego...tak mahu mnyerah...kasih aku ttp bersama kau wahai darah daging...ye mungkin aku punya keluarga yg baru...aku tak pernah lupakn kau....aku ttp sama..xpernah berunbah apa2...smpai aku sndri tak mngerti kenapa aku masih lg terus berharap kau akan mngenali aku yg sama...bila aku sedih,aku senyumm...mmg...mmg itu sikap aku...tp smpai bila?aku tahu mak rndukan kau...sme mcm aku tgh rndukan mak skrg....mgkin skrg aku berbeza,..bkn ank yg mndgr kata....degil dan kras kepala...mngkin itu dwariskn mereka untuk aku...hidup aku pun cuma bersndiri...tak akan sesiapa paham  termasuk mak atau ayah yg jaoh dengan kau skrg ni...cume aku mohon supaya tuhan pnjangkan umor aku untuk aku tettp bersama meraka...walaupun kita jaoh

No comments: